Left Banner

  • FEC XPPC PP-9745

Left Banner

  • SOLT pranešimų gaviklis SG1
Pranešimų gaviklių sistema klientams (peidžeris)

Pranešimų gaviklių sistema klientams (peidžeriai)

Pranešimų gavikliai (peidžeriai) klientams – tai puikus sprendimas, padedantis pagerinti greito maisto restoranų, kavinių, maisto aikštelių (food court) darbo efektyvumą ir klientų patirtį. Šie belaidžiai įrenginiai leidžia sklandžiai valdyti užsakymų atsiėmimą, užtikrinant, kad klientai būtų informuoti apie paruoštą maistą be nereikalingo laukimo eilėse. Be to, asortimente esantys peidžeriai yra atsparūs vandeniui, todėl juos galima naudoti net SPA centruose ar baseinų zonose.

Aktyvūs filtrai

Kaip veikia pranešimų gaviklių (peidžerių) sistema klientams?

Sistema susideda iš centrinio siųstuvo, esančio maisto pardavėjo kasoje, ir individualių peidžerių, kurie perduodami klientams po užsakymo pateikimo. Kai užsakymas paruoštas, darbuotojas siunčia signalą į gaviklį, kuris praneša klientui apie tai per vibraciją, garsą ar mirksinčias šviesas. Tuomet klientas gali grįžti prie prekystalio atsiimti savo užsakymo.

Dėl savo atsparumo vandeniui, peidžeriai taip pat gali būti naudojami ir SPA centruose, baseinų zonose ar lauko kavinėse, kur klientai gali laisvai mėgautis poilsiu ir būti tikri, kad nepraleis svarbaus pranešimo.

Ši paprasta, bet efektyvi sistema leidžia optimizuoti klientų srautą, sumažinti eiles ir užtikrinti greitesnį aptarnavimą.


Pagrindiniai pranešimų gaviklių sistemos privalumai

Geresnė klientų patirtis
Klientams nereikia stovėti eilėje ar laukti šalia prekystalio. Jie gali ramiai atsisėsti, naršyti telefone ar bendrauti su draugais, kol jų užsakymas bus paruoštas.

Mažiau triukšmo ir spūsčių
Maisto aikštelėse dažnai vyrauja triukšmas, kai darbuotojai garsiai šaukia užsakymų numerius. Peidžeriai šią problemą išsprendžia, pranešdami klientams tiesiogiai ir tyliai.

Atsparumas vandeniui – idealus sprendimas SPA ir baseinų zonoms
Peidžeriai yra atsparūs drėgmei ir vandeniui, todėl puikiai tinka naudoti lauko aplinkoje, prie baseinų ar SPA centruose. Klientai gali mėgautis vandens procedūromis ir vis tiek gauti pranešimą apie paruoštą užsakymą.

Didesnis darbo efektyvumas
Darbuotojai gali susitelkti į maisto ruošimą, o ne nuolat šaukti užsakymų numerius. Tai padeda dirbti greičiau ir efektyviau.

Sumažėja užsakymų sumaišymo rizika
Kadangi kiekvienas pranešimų gaviklis priskiriamas konkrečiam užsakymui, gerokai sumažėja tikimybė suklysti ir atiduoti maistą ne tam klientui.

Lengvas naudojimas ir priežiūra
Peidžeriai yra paprasti naudoti, ilgaamžiai ir įkraunami, todėl nereikalauja sudėtingos priežiūros. Tai ilgalaikė ir patikima investicija.


Pagerinkite klientų aptarnavimą jau šiandien!

Jei norite sumažinti laukimo laiką, padidinti aptarnavimo greitį ir pagerinti klientų patirtį savo maisto aikštelėje, SPA centre ar lauko kavinėje, pranešimų gaviklių (peidžerių) sistema yra puikus sprendimas.

Norėdami sužinoti daugiau arba gauti pagalbą renkantis tinkamiausią sistemą, susisiekite su mūsų komanda. Mes mielai padėsime rasti geriausią sprendimą jūsų poreikiams!